Emisja głosu to nie tylko wprawki na głos, to cała postawa życiowa. Żeby być dobrym wokalistą nie wystarczy tylko umieć ładnie śpiewać, trzeba wiedzieć jak pokonać tremę, przekazać emocje, jak wyjść do ludzi żeby odebrali nasz przekaz. Dlatego też nasze lekcje śpiewu prowadzimy w przyjacielskiej atmosferze, a uczniom przekazujemy nie tylko suchą technikę ale także umiejętności radzenia sobie ze wszystkimi aspektami pracy na scenie. W tym celu organizujemy koncerty uczniów, które pomagają nabrać obycia scenicznego oraz pozwalają na oswojenie się z tremą.

Uczymy pełnego spektrum śpiewu rozrywkowego, od disco-polo poprzez pop do metalu- styl jaki wybierzesz zależy tylko od Ciebie, bo dla nas nie jest ważne co śpiewasz tylko jak to robisz, żebyś mógł/mogła swojego głosu używać zdrowo do późnej starości.

Dobra emisja głosu daje nam swobodę mówienia, sprawia, że głos się nie męczy i możemy w pełni czerpać przyjemność z posługiwania się nim. Ludzie chętniej nas słuchają kiedy używamy głosu z lekkością - niezależnie czy w mowie czy w śpiewie.

Nasza oferta skierowana jest nie tylko do profesjonalistów, zapraszamy też osoby które dopiero zaczynają swoją przygodę ze śpiewem. Przygotowujemy także do egzaminów do szkoły teatralnej oraz programów typu talent show. Poprawnej emisji głosu uczmy także osoby na co dzień pracujące głosem czyli nauczycieli, lektorów, aktorów.

Przyjdź do nas i niech Twój głos pracuje na Ciebie.

Z powodu dużej ilości chętnych i ograniczonej ilości miejsc podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu drugich takich samych warsztatów. 
…………………………………………………………………………………………………..

Dla terapeutów głosu oraz osób zawodowo posługujących się głosem: pedagogów śpiewu, foniatrów, laryngologów, logopedów, śpiewaków, aktorów, nauczycieli, dziennikarzy telewizyjnych i radiowych, lektorów, pracowników callcenter.

PROGRAM WARSZTATÓW:

1. Anatomia czynnościowa narządu głosu (10 – 11.15)
•Od jakich czynności zależy dobra jakość głosu?
•Najbardziej pożądany tor oddechowy w mowie i w śpiewie
•Metody oceny toru oddechowego
•Sposoby wypracowania podparcia oddechowego
•Czy można mówić na przeponie? Czy można śpiewać przeponą?
•Od czego zależy głośność głosu?
•Jak można zmienić barwę głosu?
•Czy jestem sopranem, a może altem; tenorem, a może basem?
•Podstawy pracy z ciałem w praktyce
– sposoby uruchamiania dołu klatki piersiowej,
– sposoby uruchamiania powłok brzusznych
– poprawianie ruchomości żuchwy
– normalizacja pozycji krtani
•Najczęściej występujące nieprawidłowości w pracy traktu głosowego i sposoby radzenia sobie z nimi

2. Jak nie dopuścić do zaburzeń głosu (11.25 – 12.15)
•Dlaczego obecnie w USA i Europie Zachodniej profilaktyka zaburzeń głosu jest tak ważna?
•Higiena głosu – wg ogólnoświatowych wytycznych – jako pierwszy etap szkolenia głosu oraz terapii zaburzeń głosu
•Co robić, aby głos był zawsze zdrowy?
•Refluks – jak wpływa na głos?
•Zalecenia przeciwrefluksowe – wg najnowszych wytycznych
•Postawa ciała – wpływ na głos

3. Terapia manualna wg Mathieson w praktyce (12.40 – 13.40)
•Skuteczny i prosty masaż relaksujący okolice krtani
•Krok po kroku – etapy terapii wg Mathieson w praktyce
•Sposoby oceny efektywności relaksacji (ocena palpacyjna i kwestionariusz oceny dyskomfortu w obrębie traktu głosowego)

4. LAX-VOX w praktyce – jedna z najpopularniejszych i najłatwiejszych metod usprawniających głos (13.55-14.45)
•Co poprawia Lax Vox?
•Kiedy stosować Lax Vox?
•Sposób przygotowania do Lax Vox
•Etapy Lax Vox w praktyce
•Czym zastąpić rurkę w Lax Vox i uzyskać podobny efekt terapeutyczny?

5. Pytania, rozdanie dyplomów (14.45 – 15.00)

Ewelina Sielska – Badurek – dr hab. n. med., mgr sztuki w zakresie śpiewu solowego, lekarz specjalista w zakresie Foniatrii i Audiologii. Kieruje Poradnią Foniatryczną przy Klinice Otolaryngologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Warszawie, wykładowca WUM. Uczestniczka licznych staży zagranicznych, m.in. w Kaiser Oakland Medical Center, Oakland, California, USA jako stypendystka Pacific Voice Foundation, w University London College Hospital, UK czy Klinik und Poliklinik für Hals-, Nasen- und Ohrenkrankheiten, plastische und ästhetische Operationen, Würzburg, Niemcy. Ponadto ukończyła Akademię Muzyczną w Gdańsku na Wydziale Wokalno-Aktorskim. Uczestniczyła w wielu konferencjach, kursach, czy warsztatach dotyczących głosu w Polsce i za granicą. Od wielu lat szkoli logopedów, trenerów głosu, foniatrów, laryngologów i osoby zawodowo posługujące się głosem. Publikuje w prasie polskiej i zagranicznej artykuły dotyczące głosu we wszystkich aspektach, od emisji głosu poprzez rehabilitację po specjalistyczne leczenie. Jako czynna śpiewaczka i lekarz w sposób praktyczny i przystępny tłumaczy osobom zainteresowanym jak funkcjonuje narząd głosu i jak wiele czynników wpływa na to, aby wydobyć z siebie głos czysty i bez napięć.

Szkoła Śpiewu i Emisji Głosu Konador założona przez Tadeusza i Agatę Konador jest firmą rodzinną z tradycjami – śpiewu uczą już od kilku pokoleń. Szczycą się domową atmosferą oraz indywidualnym podejściem do uczniów, z którego niejednokrotnie zrodziły się piękne przyjaźnie. Większość kadry stanowią byli uczniowie, którzy odkryli w sobie pasję przekazywania wiedzy innym. Cały czas się doszkalają i rozwijają, żeby swoim uczniom móc zaoferować jak najwyższy poziom nauczania, a zaufanie i szacunek są podstawowymi wartościami którymi kierują się w swojej pracy. Pedagodzy szkoły współpracowali/współpracują z gwiazdami polskiej estrady, z zespołami, wokalistkami, wokalistami oraz aktorami. Więcej informacji na stronie www.emisjaglosu.pl

Organizator:
Szkoła Śpiewu i Emisji Głosu Konador
ul. Bracka 3/19, Warszawa

Limit miejsc: 15 osób

Koszt: 500 zł

Zapisy: 515 822 974

W cenie kursu: Pomoce naukowe w postaci
silikonowych rurek, butelki z wodą do techniki
Lax-Vox oraz przerwy kawowe.

Dane do przelewu:
97 2490 0005 0000 4500 6943 4724
Agencja Artystyczna Konador
ul. Malborska 6 m 227
03-286 Warszawa
W tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko uczestnika warsztatów z dopiskiem „warsztaty 16.03”
Prosimy nie dokonywać przelewu bez uprzedniego zapisania się na listę uczestników.