Nasza szkoła jest firmą rodzinną z tradycjami – śpiewu uczymy już od kilku pokoleń. Szczycimy się domową atmosferą oraz indywidualnym podejściem do uczniów, z którego niejednokrotnie zrodziły się piękne przyjaźnie. Większość naszej kadry stanowią nasi byli uczniowie, którzy odkryli w sobie pasję przekazywania wiedzy innym. Cały czas się doszkalamy i rozwijamy, żeby móc naszym uczniom zaoferować jak najwyższy poziom nauczania, a zaufanie i szacunek są podstawowymi wartościami którymi kierujemy się w naszej pracy. Jeżeli więc szukacie nauczycieli, którzy do uczniów podchodzą bardzo osobiście to nie mogliście trafić lepiej.

Do zobaczenia

Agata Konador

Tadeusz Konador

Urodziłem się w połowie poprzedniego stulecia, słuchając codziennego, cudownego śpiewu rodziców. Z rozpędu uczyłem się w szkołach grać na kontrabasie, a później wiele lat spędziłem ucząc się muzykologii na Akademii Teologii Katolickiej (hura, więc jestem profesjonalnym teologiem). Tam też pobierałem nauki z emisji głosu u prof. Katarzyny Zachwatowicz- Jasieńskiej. Dlatego po studiach przyszło mi przygotowywać ówczesną młodzież na gwiazdy estrady.
Przyszło mi pracować z wieloma wspaniałymi zespołami (2 plus 1, Maanam, Tilt, Dezerter, De Su i inne), oraz z nie mniej wspaniałymi wokalistami (Andrzej Krzywy, Kora, Kayah, Kasia Kowalska, Magda Wójcik – Goya, Halina Frąckowiak, Irena Jarocka, siostry Przybyszówny – Sistars i wiele innych).
Bardzo lubię ustawiać głos tak jakby był przesterowany (metal). Bo śpiewać tak i nie stracić głosu to wielka sztuka. Przygotowuję też adeptów sztuki aktorskiej do egzaminów do Szkół Teatralnych (m.in. Gosia Buczkowska, Rafał Cieszyński, Katia Paliwoda). Ale też lubię przygotowywać profesjonalnych aktorów do ról śpiewanych (Andrzej Nejman, Radek Pazura, Olga Borys, Iza Trojanowska i inni). Pracowałem tez z wieloma teatrami, przygotowując aktorów do pracy z głosem (Akademia Ruchu, Orkiestra Antyczna – Gardzienice, Teatr Lubelska). Przygotowuję również lektorów, nauczycieli, do prawidłowej pracy z głosem.
W wolnych chwilach śpiewam muzykę ukraińską w zespole Werchowyna, mam też firmę fonograficzną, która zajmuje się wydawaniem i rozprowadzaniem muzyki ludowej i folkowej (www.folk.pl).
W międzyczasie dorobiłem się piątki dzieci (najmłodsza Agata przejmuje po mnie pałeczkę), i szóstki (na razie) wnuków, które przejawiają wybitne (!) zdolności muzyczne.

W mojej rodzinie śpiew jest wielopokoleniową tradycją, a wszystkie święta rodzinne- od tych wesołych po najsmutniejsze- upływają przy wspólnym śpiewie. Już przed rewolucją bolszewicką mój pradziadek, Wincenty Misztowt, śpiewał w dwóch najlepszych ówcześnie chórach świata- Opery Moskiewskiej i Petersburskiej. Jego najstarsza córka, Wiktoria „Wira” Misztowt zwana przez nas ciocią Wisią, była po wojnie solistką Opery Wrocławskiej. Oboje też, tak jak mój osobisty tata, uczyli śpiewu.

Tradycji stało się zadość i ja również śpiewam oraz uczę szeroko pojętej emisji głosu. Zajmuję się nauczaniem śpiewu rozrywkowego, jak i emisji głosu u wokalistów jak i aktorów czy lektorów. Prowadzę warsztaty wokalne dla różnych instytucji, i współpracowałam między innymi ze Studiem Piosenki „Cytryna”, Ośrodkiem Praktyk Teatralnych Gardzienice, Studiem Teatralnym, radiem nago.fm czy warszawską Stodołą.

Moja osobista muzyczna przygoda zaczęła się w latach ‘80 od szkoły muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W latach ’90 wraz z siostrą Dorotą, bratem Cyprianem i kolegą Arturem Motylańskim zdobyliśmy grand prix oraz liczne wyróżnienia na przeglądach piosenki autorskiej (między innymi Przybycie Bardów i PZPR). Dwukrotnie też reprezentowałam Warszawę na Międzynarodowym Festiwalu Piosenki Estradowej w Kamieńcu Podolskim na Ukrainie. Śpiewałam w rockowych zespołach Bedizee oraz Cordel Walker, a także w  projekcie Off Course, chórki z Dezerterem i Krzywym. W tym momencie pracuję nad autorskim materiałem.

Dwukrotnie nominowana do muzycznej nagrody Fryderyk, laureatka III miejsca Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Od ukończenia Studium Danuty Baduszkowej przy Teatrze Muzycznym w Gdyni czynnie uprawia zawód aktorki i wokalistki. Na przestrzeni lat uczestniczyła w wielu szkoleniach i warsztatach dotyczących głosu i improwizacji podnoszących zawodowe kwalifikacje. Mogliście ją widzieć w Teatrze Syrena, DTV Jacka Fedorowicza czy Kabareciku Olgi Lipińskiej, słyszeć w Analogu, Ha – Dwa- O!, Wiolonczelach z Miasta czy Żywiołaku. Kompozycje w jej wykonaniu słyszycie w radiu i telewizji jako pejzaże muzyczne towarzyszące czytanym powieściom czy dokumentom. A niektóre śpiewane przez nią piosenki są hitami: Idziemy do zoo, Zatrzymaj mnie, Magia Świąt czy Mój miły rolniku. Obecnie koncertuje jako Nina Nu, jest członkinią kolektywu improwizatorskiego Grupa Ludzi, kooperacji artystycznej Mariusz Szczygieł & Res Factum (Projekt Prawda Muzycznie) oraz babskiej spółki Babainu (Baśń o pięknej Parysadzie i ptaku Bulbulezarze – B.Leśmiana). Jej głos można usłyszeć w bajkach, które dubbinguje. m.in. Spongebob Kanciastoporty, Strażak Sam, Fraglesy, Hotel Transylwania2 czy Zima Muminków. Sama pisze teksty i współkomponuje swoje piosenki. Więcej informacji na stronie ninanu.art.pl

Absolwentka warszawskiej Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza oraz wokalistka i autorka tekstów piosenek. Przez 11 lat swojej dotychczasowej działalności artystycznej (koncerty, studio) zgromadziła bagaż doświadczeń, którym lubi się dzielić. Aktualnie śpiewa w zespole rockowym Chastity.

 

 

 

 

 

Aleksandra on Facebook

Absolwentka PWST w Warszawie oraz Wydz. Lalkarski w Białymstoku. Aktorka, lalkarka, dubbingerka, bajkowyplatarka. W naszej szkole odpowiedzialna za aktorskie przygotowanie do egzaminów do szkoły teatralnej.

 

 

 

 

 

 

 

Gitarzysta, kompozytor, aranżer, producent muzyczny, pedagog. Może się poszczycić współpracą z czołówką polskiej sceny muzycznej, m.in. z Urszulą Dudziak, Kazikiem, czy Wojciechem Waglewskim, Stanisławem Soyką, Janem Borysewiczem, Grzegorzem i Patrycją Markowskimi.  Współpracował też ze Stołeczną Estradą pod patronatem której stworzył niezwykły projekt Rock Loves Chopin. Aktualnie Radek koncentruje się na współpracy z zespołami Rock and Chopin, Fabryka, Brak Snu, a także prowadzi działalność edukacyjną. W Szkole Śpiewu i Emisji Głosu Konador odpowiada za zajęcia z kształcenia słuchu oraz teorii muzyki i harmonii.